Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 24, 2011
Image Size
283 KB
Resolution
747×940
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
46,967 (2 today)
Favourites
212 (who?)
Comments
51
Downloads
173
×
Mess Perfect 2 - 009 by Epantiras Mess Perfect 2 - 009 by Epantiras
**DO NOT COPY, TRACE, STEAL, CLAIM AS YOUR OWN, UPLOAD ELSEWHERE ELSE WITHOUT PERMISSION BLAH BLAH BLAH**

Joung Frankenstein jokes in Mess Perfect? More likely than you think.

PREV [link]
NEXT [link]
COVER [link]
Add a Comment:
 
:iconbroshep97:
BroShep97 Featured By Owner Jan 12, 2014
OH WHAT A SWARTZTUNG!
Reply
:iconnexus763:
nexus763 Featured By Owner Jun 22, 2013
IT'S ALIVE !
Reply
:iconxhagast:
xhagast Featured By Owner Jun 13, 2013
I am telling you, I would have trouble not ripping off his larynx.
Reply
:iconjessiereigne:
JessieReigne Featured By Owner Dec 14, 2012
+9000 approval for awesome reference.
Reply
:iconjay357:
jay357 Featured By Owner Aug 25, 2012  Hobbyist General Artist
OMG your German totally made me laugh out loud in the middle of the night :iconlaughingplz: HILARIOUS!!!! :XD:
Reply
:iconbbmactoma:
BBMacToma Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist General Artist
I hope she's not transgendered....or an extra vagina. That'd be weird.
Reply
:icongranten:
Granten Featured By Owner Jun 30, 2012
Did they ever explain WTF they actually did? I'm serious, what did they do? Shepard should have been dead. How the hell do you cure death?
Reply
:iconoshgeth117:
oshgeth117 Featured By Owner Jul 8, 2012
space magic
Reply
:icongranten:
Granten Featured By Owner Jul 8, 2012
I suspect that's exactly why they never tried to really explain it. No matter what you say, there's no way you can explain without effectively resorting to either an something that everyone knows makes no sense or going 'it's magic, I don't have to explain it'. Of course they easily could have changed it to Shepard being horribly injured or trapped in a device and they needed two years to get Shepard out so the writers still messed it up.
Reply
:iconoshgeth117:
oshgeth117 Featured By Owner Aug 5, 2012
they did say something about bio-synthetic technology
Reply
:iconwiiwonder:
wiiwonder Featured By Owner Dec 10, 2013
yeeeaaah. I wouldn't be surprised if they did resort to lightening rods and hunchback servants. 
Wilson:" Damnit Miranda. We can't just GROW  his brain back. We have to work with what we have."
Miranda: "His brain is dead, what's going to restart it?"
Wilson: "I have a cousin who might know an Igor who can help..." 
Reply
:icondragoneffectiii:
DragonEffectIII Featured By Owner Jun 28, 2012
The Frankenstein panel reminded me of this! [link]
Can you imagine Shepard doing that?! XD I love this comic! Fantastic work!
Reply
:iconnuopinuopi:
NuopiNuopi Featured By Owner Feb 19, 2012
Its more like less pieces.
Reply
:icongaberellivendemltrat:
I demand more Young Frankenstein references
Reply
:iconangeloflife0600:
AngelOfLife0600 Featured By Owner Nov 10, 2011
Lol Miranda's haircut xD
Reply
:iconvictor39639:
victor39639 Featured By Owner Oct 26, 2011
Extra pieces thanks to old uncle krogan.

BTW, the delelopment part was one of the best hidden punch i've ever read
Reply
:icontokka326:
Tokka326 Featured By Owner Aug 10, 2011
♫IIIIIIIIIIIII ain't got no body and nobody care for me!♫
Reply
:iconlittlegoblet:
littlegoblet Featured By Owner Jul 29, 2011
lol I love this. so true. so true lol. dont worry shepard. . . in a few months the next patch comes out . . . .. for the game. . . . . . . and your face :B
Reply
:iconlouzi31:
Louzi31 Featured By Owner Jul 28, 2011  Student Digital Artist
Why do I love Miranda here? :XD:
Reply
:iconnyuurocks:
nyuurocks Featured By Owner Jul 28, 2011
I can imagine Male shepard going undressing and saying "Oh, I see where the extra pices went now....."
Reply
:iconsoniacarreras:
SoniaCarreras Featured By Owner Jul 28, 2011  Hobbyist General Artist
That. Which extra pieces?
Reply
:iconrazorblade456:
razorblade456 Featured By Owner Jul 25, 2011  Professional Digital Artist
"Damn developers releasing games before they're ready!" - awesome
Reply
:iconscratches101:
Scratches101 Featured By Owner Jul 25, 2011
That one will be hard to translate to German, Herr Doktor. :D
Reply
:iconcoollittledude:
CoolLittleDude Featured By Owner Jul 25, 2011
I always wondered what the "extra pieces" were.
Reply
:iconeleima:
Eleima Featured By Owner Jul 25, 2011  Hobbyist Writer
Yessssss! Young Frankenstein jokes!!! Muahahaha, this is sooo going to be awesome! :D
Reply
:icontezarroex:
TezarroEX Featured By Owner Jul 24, 2011  Student Digital Artist
I bet they replaced 'it' for the new romance's.
Reply
:iconthemightyelo:
TheMightyElo Featured By Owner Jul 24, 2011  Hobbyist General Artist
What kind of extra pieces? Do we really want to know?
Reply
:iconrantojax:
RantoJax Featured By Owner Jul 24, 2011
Miranda and TIM... :lmao:
Reply
:iconawsome-o5000:
Awsome-O5000 Featured By Owner Jul 24, 2011
Haha! Now Shepard dance Putin' on the Ritz. XD
Reply
:iconcenturyking:
CenturyKing Featured By Owner Jul 24, 2011  Student Digital Artist
haha hey shepard make sure they didn't give you a penis by exident!

:iconjaneshepardplz:O____O"
Reply
:iconcenturyking:
CenturyKing Featured By Owner Jul 24, 2011  Student Digital Artist
Jacob is the male version of Miranda…. Haha I’m wonder why they broke up? xD
:iconmirandame2plz:
Reply
:iconjarwy82:
Jarwy82 Featured By Owner Jul 25, 2011
Mutual "ass-envy"?
Reply
:iconcenturyking:
CenturyKing Featured By Owner Jul 25, 2011  Student Digital Artist
haha touche ;P
but the priiize! xD

:icontheprizeplz:
Reply
:iconcarter-kaine:
Carter-Kaine Featured By Owner Jul 24, 2011  Hobbyist Artist
haha you might wanna look down Shep...XD
Reply
:iconyuriski:
Yuriski Featured By Owner Jul 24, 2011
Don't worry, they only added a few cypernetic implants. Like Saren had. And we all know it worked so well for him!!
...
...
Oh...wait.
Reply
:iconlordbloodysoul:
LordBloodySoul Featured By Owner Jul 24, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Don't ask Shep! You don't want to know the "extra pieces" XD
Reply
:iconrainesage11:
RaineSage11 Featured By Owner Jul 24, 2011  Hobbyist Writer
Just gonna tempt fate here....
FRAU BLEUHER!

*horses whinny, thunder and lightning crash down*


...Frau Miranda?
Reply
:iconepantiras:
Epantiras Featured By Owner Jul 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
this --> [link]
:D
Reply
:iconrainesage11:
RaineSage11 Featured By Owner Jul 24, 2011  Hobbyist Writer
:D

You, m'dear, are a comic NINJA. (or flyingjedipiratetacoofdoom)
Reply
:iconkain-moerder:
Kain-Moerder Featured By Owner Jul 24, 2011   Digital Artist
Great humor. )
Reply
:iconarabianwizard:
ArabianWizard Featured By Owner Jul 24, 2011
Its Alive!

...
Wait what extra parts? LOL
Reply
:iconseigmann:
Seigmann Featured By Owner Jul 25, 2011  Hobbyist General Artist
The "Wait. 'Extra pieces'?"-line made me think of this: [link] :evillaugh:
Reply
:iconarabianwizard:
ArabianWizard Featured By Owner Jul 25, 2011
LOL
Very Funny
Reply
:iconabadir:
Abadir Featured By Owner Jul 24, 2011
SI! PU! FAREEE!!! :rofl:
Reply
:iconepantiras:
Epantiras Featured By Owner Jul 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
:D erano secoli che volevo fare quella vignetta!!!
Reply
:iconabadir:
Abadir Featured By Owner Jul 24, 2011
Immagino... in un certo senso quello che ho pensato anche io... :XD:
Reply
:iconyahtzeefan:
yahtzeefan Featured By Owner Jul 24, 2011
The Illusive Man as Doctor Frankenstein.


Awesome.
Reply
:iconmrspartin:
MrSpartin Featured By Owner Jul 24, 2011  Hobbyist Writer
Funny.
Reply
Add a Comment: